dimarts, 19 d’abril del 2011

ASSOLUTAMENTE CONFERMATO!!!

A bloc a les 24H Castelli (Feltre,edició 2010)



Doncs sí!!!!Ja he rebut la trucada confirmant la participació a les 24H Castelli de Feltre a Itàlia els propers dies 10-11 de Juny.M'han demanat  les dades de la llicència UCI i  les personals pel bitllet d'avió.També la talla per a l'equipament amb que competirem,cal recordar que serem a Itàlia,meca del "abbigliamento" i a la seu d'una de les millors marques de tèxtil ciclista,per tant s'ha d'estar a l'alçada,ben maco.
L'inscripció ja està tancada amb 109 esquadres,jo aniré enrolat en l'Sportful Internacional,formada per ciclistes de diferents països i amb alguna sorpresa que ara no us puc desvetllar,prometo fer-ho més endavant...al tanto,sorpresa que ni jo m'acabo de creure!!!
Ja tinc algunes dades de la cursa:Sortida nocturna en circuit tipus critèrium.Els primers 500m enfilen una rampa duríssma i selectiva seguit d'una baixada de revolts tècnics donant pas a la zona més planera i ràpida per finalitzar en diferents trams de llambordes....buffff....tots els ingredients d'una gran clàssica...combinació perfecte!!!
··· ··· ···
Al final 1h56' per a 50 km a ritme ultra-tranqui (120 pulsacions) i és que estic molt cansat i haig de mirar de refer-me però amb tantes emocions no sé si podré!!!

8 comentaris:

bet ha dit...

Enhorabona per la vostra participació!!! Ara, ja saps que us toca.......

Clidice ha dit...

Caram! espero crònica! i ja "et seguiré per la tele" ;)

Amancio Cordero Masdéu ha dit...

carai crack!! com te les gastes!!!!això sí que és nivell....salut i kilòmetres...

Amancio Cordero Masdéu ha dit...

boni!!jo estic inscrit en l´equip numero 104...;);););) team c.....o

Boni ha dit...

Gràcies BET,mira una casualitat que al final s'ha concretat.La veritat és que em fa molta il·lusió,una experiència diferent...que em motiva després de molts ants de bici.Últimament sembla que tinc sort i de tant en tant aparèixen sorpreses inesperades.

Prometo crònica CLIDICE,tot i les limitacions de la meva redacció i mirant (que ja ho intento) de no fer-me pesat.

Jejeje AMANCIO,deixa'm tornar a mirar les inscripcions per si de cas....no!!! fa molt de temps que ja estan tancades,però si vols l'any vinent fem un equipet....(diumenge plourà,saps?)

salut

Anònim ha dit...

Wow!! Quina passada!! A disfrutar-la crack!!

Sergi

Boni ha dit...

Doncs sí SERGI,un pasotín,ja veurem que tal però pinta fantàstic!!!

salut

Amancio Cordero Masdéu ha dit...

BONI,per l´any vinent??seria macu,un equipet?si ja el tenim quasi...tu escalador pur,jo rodador,i potser ens faltaria un més corpulent????tipo T64?ens aniria molt bé el T64,això si,a darrera d´ell i aniriem a mitjes segur per sobre de 40km/h,je je je que hi dius T64????
salut i kilòmetres...