dimarts, 5 d’abril del 2011

EL NOU TRON DE BONIBIKE















Dels cinc punts de contacte que tinc amb "La Nena" no cal dir que aquest és el més important.Són moltes les hores que un ciclista passa sotmés a la dictadura d'aquest accessori,per tant l'elecció al substituir-lo ha de ser meditada,buscant un producte que s'ajusti al màxim a la nostra morfologia.
Jo m'he decantat pel novíssim Selle Italia SLR Kit Carbonio'11 amb forat prostàtic,construït amb fibra de carboni,pell de lòrica d'un blanc inmaculat i un pes súper lleuger de 128gr.
Sobra esmentar que el disseny ultra-slim d'aquest seient "Made in Italy" és actual,esportiu,aerodinàmic i de lineas suaus però contundents,per tant lliga perfectament amb l'esvelt conjunt.
A primer cop d'ull sembla ben bé el clàssic "para culitos muy bien entrenados" però us puc assegurar que és comodíssim i transmet molt de tacte.Ideal per matenir el feeling i entrar en simbiosi amb la nostra companya.
··· ··· ···
Al final 2h30' per a 70km...enmig d'aquesta fantàstica primavera.

8 comentaris:

Clidice ha dit...

Agh! l'estri de tortura per excel·lència! Jo encara estic a la recerca i captura del sofà-tres-places, això si, sense forat prostàtic que, em sembla, que no em cal :)

Boni ha dit...

Mira CLIDICE,ara hi ha uns aparells que et mesuren,una mena de seients amb gel, per escollir millor el seient.Els fabricants ofereixen models de selló amb diferent amplades i un cop el professional t'ha pres les mides (jeje,que no se'm mal interpreti) només cal escollir el que més t'agradi i s'ajusti al teu presupost.Fàcil,no?

salut

Anònim ha dit...

Ais Boni digue'm a on puc anar que em prenguin mides!;P

Susanna

Anònim ha dit...

Ja era hora que treguesis aquell sofa a la nena!!! Que no li quedava gaire be i ara anira mes lleuguera!!
Quim

Boni ha dit...

Juerrr SUSANNA...sembla que la primavera ha entrat per la porta principal de casa teva,vull dir que estàs buscant el seient que més s'ajusti a tú...no?

uolas QUIM!!!...ja veus que al final m'he tirat de cap al model més racing.A més com bé dius una bona cura d'aprimament que amb una simple peració sense anestèsia resta 70gr a la ja de per sí graciosa "Nena".

salut

Anònim ha dit...

Hahahaha, clar que si , el que més s'ajusti, jo també vull un tron! què et pensaves? ;P

Susanna

Julie ha dit...

Y en este aparato para escoger sillín como hay que ponerse vestida o en pelotas?

bsts

Boni ha dit...

maredeusenyor JULIE!!! como va a ser,en pelooootas!!!!... i te digo mas...hay muchas tiendas de ciclismo que si no vas en pelotas no te dejan ni entrar...jajaja...és broma!!!:)
El aparato en si no és mas que un banquito con un gel,una especie de plastilina en la que te sientas con la ropa puesta i queda marcada la forma.Así podemos medir la separacion de los huesos i recomendar el sillin mas adequado.
Con culotte mejor que tejanos.

salut