dijous, 2 de juliol del 2009

HE TORNAT AMB L´ "EX"

L´estona que he cavalgat a sobre d´ella he tornat a sentir unes grans sensacions,fins i tot m´ha fet rumiar en si el canvi ha valgut la pena.Transmet el mateix que quant la vaig muntar per primer cop i al tornar amb l´actual continuava pensant-hi...i es que amb totes dues hi tinc un gran feeling,són dues grans "flaques",esbeltes,lleugeres i boniques!!!!
A la sortida d´avui a última hora de la tarda ha vingut el Pep(a la foto),el noi que es va quedar la meva bicicleta Look 585 Pro Team que vaig utilitzar durant la temporada passada i va donar-me tant bon resultat.A més m ha explicat que n´està molt satisfet i que li va molt i molt bé.Això hem fa sentir molt feliç.
Després d´un breu intercanvi i rodant plegats en un capvespre esplèndid l´estona ha passat gairebé sense ni aadonar-me´n.
... ... ...
Al final 1h40¨per a 49 km i una miradeta de tant en tant a la blanca pell de la meva "ex".

3 comentaris:

Minnie ha dit...

Si el canvi ha valgut la pena o el què sents quan tornes a estar amb ella només ho saps tu mateix :)...però la meva modesta opinió és que la teva "nena" Trek actual és més bonica!;P

Endavant Boni!

Anònim ha dit...

veig que ahir també vas tornar quasi a les fosques,estas amortitzant la llum rapid ehhhh!!!!
ens veiem (Yeti)

Boni ha dit...

hola minnie,poser si que tens raó,l´actual és més bonica,oi?

yeti,el llumet déu n´hi dó de l´estona que duren les piles,encara fa la mateixa llum que el primer dia.

salut