dissabte, 26 de setembre del 2009

MORT D'UN CICLISTA...


...d'un altre ciclista.
El post d´avui és trist.I és que avui m'he assebentat de la mort del Xavi Novell un gran apassionat de la bicicleta.
Només havia coincidit amb ell en algunes curses i marxes,però era molt conegut en l'ambient de les dues rodes i també un actiu blogger.
Ahir va morir atropellat i una altre vegada queda ben palesa la nostra fragilitat i de la poca responsabilitat d'alguns conductors.
Només queda enviar una abraçada al seu entorn,pendre conciència i pensar que mentre anem pedalant el Xavi segur que ens mira desde dalt.
··· ··· ···
Al final 1h45' per a 49 km.

4 comentaris:

Clidice ha dit...

a mi em fan pànic les carreteres d'ençà que un meu amic, ciclista també, va morir atropellat. El meu condol pels seus.

Minnie ha dit...

joder quina "putada"!fa poc vaig entrar al seu bloc.Seguint enllaços cap quí i cap allà,ja ho saps...

Llàstima que les armadures medievals són un xic pesades per anar amb bicicleta.Perquè lo de la consciència dels conductors no sé si es podrà arreglar.

Salut i pedalades prudents

Anònim ha dit...

Boni has vist la portada del regio 7 els ninetas a primera linea ja,ja,ja...






Quim

Boni ha dit...

Vaja Clidice,veig que ja has viscut una d´aquestes tragèdies.
La veritat és que estem totalment desprotegits i els conductors no som concients de vegades d´aquesta fragilitat.

Minnie,si no canvia la mentalitat,tant de conductors com de ciclistes no crec que hi hagi cap protecció que ens pugui ajudar.

Hola Quim,t´emplaço al proper post,però...quins màquines!!!!