diumenge, 18 d’octubre del 2009

SOPAR FOTO-CONCURS (II)


S'ha resolt el misteri.
Com ja us vaig comentar en l'anterior post,divendres vàrem fer el sopar que tancava defiitivament el cicle del foto-concurs .
Entre deliciosos plats,com el bacallà gratinat amb llit de cap i pota o els raviolis amb salsa de ceps i entre copes de cava,vaig tenir el plaer de conèixer al(la) Bicifògraf.
Ara la podeu conèixer una mica vosaltres llegint la breu entrevista que li vaig fer durant l'interessant sobretaula:

·Hola Bicifotògraf.En primer lloc,com et dius?
Hola,em dic Vanessa i tinc 29 anys.Visc i treballo a la Garrotxa.
·On vas fer la foto i quant?
La foto la vaig fer a Brusel·les durant la setmana santa del 2008,just al darrera de les galeries Huberts,potser les galeries més populars de la ciutat.
·Què et va motivar i atraure a fer la foto?
Em va fer molta gràcia el fet de que fós un gat a dalt d'una bici.Primer vaig fer-la enfilada jo mateixa a dalt i llavors tal com la veieu.El més curiós és que pensava ben bé que estava instal·lada per a una exposició,temporalment,però no és així.En un altre viatge vaig adonar-me que encara hi era i que és una escultura més que forma part del paissatge urbà de la ciutat,és molt xula.
·Utilitzes la bicicleta de foma habitual o esporàdica?
La veritat és que no,la meva la vaig deixar a la meva germana.Ara estic pensant de tornar a possar-m'hi,sempre va bé fer esport i la bici és molt divertida.
·Com vas conèixer Bonibike i que et va incitar a participar al foto-concurs?
Vaig conèixer el blog a través de la meva germana i el vaig seguint per curiositat.
M'encanta fer fotos,quant viatjo la càmara és la meva companya fidel,i com que tinc fotos de bicicletes vaig animar-me a participar.
·Ets Blogger.Tens Blog?Quin?
Doncs si,tinc un Blog,tot i que i vaig incorporant escrits molt de tant en tant.Si que en segueixo i m'interessa aquest món ,saber què és cou a la blogosfera,el meu es diu Après la pluie,le beau temps.
·Per últim,t'ha agradat el sopar?
I tant,molt!!!...espero a que facis un altre concurs per a participar-hi,segur.

Doncs gràcies Vanessa,a mi també m'ha agradat.
··· ··· ···
Ja ho veieu,participar val molt la pena.Si feu fotos relacionades amb el món de la bici,guardeu-les,el proper foto-concurs les està esperant!!!

5 comentaris:

Minnie ha dit...

Felicitats al/la bicifotògraf!

Ei això dels concursos m'encanta! i està bé perquè els que no fem grans gestes amb la bicicleta amb això sí que hi podem participar!

Apa,bones pedalades a tothom!

Anònim ha dit...

Peazo entrevista, periodista!!!!!

Boni ha dit...

Veig que tu Minnie ho has lligat,l'idea del concurs era aquesta,el més obert possible.


jajajaja,anònim...doncs si..."peazo,peazo"...

Anònim ha dit...

Moltes gràcies Minnie!
El sopar va estar molt bé, continuo fent fotos de temes diversos a veure si guanyo més sopars, aquest va valer la pena!
Gràcies Boni!
Bicifotògraf.

Anònim ha dit...

Moltissimes gràcies Bony per aquest blog , que ja no és tant anònim, desde l'Hostal de Castellterçol patrocinarem el cava en el proper concurs-
Matte de l'Hostal de Castellterçol