dimecres, 4 de novembre del 2009

SOBRE LA CENSURA


Ja fa gairebé mig any que vaig engegar aquest blog i per primer cop no parlaré ni de bicicletes ni de ciclisme.
Desde que vaig escriure la primera entrada animat per uns amics i fins avui,no ha deixat de sorpendrem que algú perdi el seu preciós temps a llegir les meves humils històries,només puc donar-vos les gràcies,aquest fet és el que m'anima a continuar i a explicar-vos una part de la meva vida.
Durant aquest temps mai he hagut de moderar els vostres comentaris(gràcies per enviar-los) deixant via lliure tant als que són amb signatura com els anònims,i que un cop escrits es publiquin inmediatament.
Sembla però que aquests últims dies hi ha qui vol que això doni un tomb,enviant missatges que,sota el meu punt de vista,només serveixen per ferir i faltar al respecte.
A sobre haig de veure com m'acusen de censurador.
Bé,suposo que desde l'anonimat és fàcil mofar-se de la gent,hi ha persones a qui els omple consagrar el seu temps en aquest sentit,jo prefereixo dedicar-lo a coses,pel meu gust, més constructives.
Estic obert a crítiques,sugerències i només faltaria al "cachondeo",però no puc permetre que en aquest lloc es falti el respecte a ningú,ni a mi ni a les persones que hi participen les quals haig de defensar a mort,en això m'haig de mostrar inflexible i vull que quedi molt clar.
Ja sabeu que la bicicleta representa l'esfoç i el sacrifici,valors molt importants per a mi,sobretot quant no es busca res material a canvi i que m'encanta compartir-ho amb vosaltres.
Bones pedalades i ens veiem a...BONIBIKE!!!
··· ··· ··
Al final 1h40' per a 48 km amb la melodia de l'hivern que ja es comença a sentir cada cop més a prop.

3 comentaris:

Clidice ha dit...

per això jo modero els comentaris al meu blog. No n'he hagut de censurar mai cap i no penso fer-ho, però el fet que siguin moderats ja frena els possibles "destroyers". Tot i així, si algú diu res mal dit, dirà més d'ell que no pas dels altres, no et sembla? per molt anònim que es posi. Ànims :)

Anònim ha dit...

Anims boni,aquí a casa visitem el bloc de tant en tant y ens agrada com ho enfoques.
També fem bici encara que molt mes tranquil i veure fotos de la comarca que vius es el que mes ens agrada tenin en compta que a Barcelona no tenim el mateix paisatge.
Sempre hi ha gent disposada a incordiar,no cal fer ni cas.
Potser algun dia ens coneixem i fem una escursio junts.
Records a la nena!

Anna i Marcos.

Boni ha dit...

Doncs em sembla que tens tota la raó Clicice,en saps molt més que jo.Espero que això no vagi a més.

Anna i Marcos:
Gràcies per entrar de visita,sou benvinguts.
Mai m'havia atret la fotogràfia però desde que escric al blog no surto mai sense la càmara,tret de l'altre dia i m'alegra saber que us molen ls fotos .
La veritat que aquí no ens podem queixar de l'entorn i sapigueu esteu onvidats a venir i si voleu amb les vostres bicis.
Potser algún dia organitzo una kdd ciclista per fer una excursioneta tots plegats.

Salut