divendres, 5 de març del 2010

ALTRE COP EN RUTA


Ja feia onze dies que no sortia a rodar amb la bici i per fi,avui,un cop finalitzat el tractament que va recomenar-me el metge i veient el magnífic migdia que tenia davant meu he decidit tornar a donar pedals.
Tement que l'estat físic en que em trobaria seria com a mínim decepcionant he decidit realitzar aquest primer test en una de les meves voltes clàssiques de cinquanta quilòmetres.
Amb un inici molt suau,amb totes les precaucions del món i sense forçar en cap moment he gaudit de l'aire fresc i de les sensacions que sempre m'ofereix "La Nena" i la carretera com si fos el primer dia que anés sobre rodes.
A més m'he trobat molt bé,en bona forma física i menys desgastat del que creia en un primer moment,finalitzant la ruta amb força.
Puc dir que m'he sentit realment sorprés,espero que això no sigui només un miratge.
··· ··· ···
Al final 1h40' per a 50 km il·lusionants...com m'agrada anar en bici!!!!

3 comentaris:

Clidice ha dit...

eiiiii felicitats!!!! :D i tots que ens n'alegrem!! :)

Boni ha dit...

Gràcie Clidice pels ànims,ho valoro mot de veritat.

Salut

Anònim ha dit...

VAgi be per Bèlgica. "Al tantu" amb els adoquins, murs i pluja, si és el cas. Bon viatje i bona sort. A la tornada ja m'en faràs cinc cèntims.

Salutacions,

Manel