dijous, 27 de maig del 2010

EN LA RECTA FINAL


Avui tot mirant el calendari m'he adonat que només falten tres setmanes per la Clàssica Internacional Quebrantahuesos a la que estic inscrit després de la fortuna de que em toqués una plaça.
Ara és el moment,sobretot la setmana vinent,d'intensificar els entrenaments tant els de volum com més específics dels que no en sóc gaire amant.
De moment puc gaudir d'aquest temps espèndid,encara que acompanyat d'un vent insistent tinc sort,el sol llueix amb força i fa que sortir a rodar valgui la pena.
En propers posts us explicaré com és la marxa de Sabiñanigo del dia 19 de juny.
··· ·· ···
Al final 1h40' per a 48km,apretant de valent en les dues pujades del dia.

5 comentaris:

nikabike ha dit...

Ja la tenim aqui!!! Doncs sí, tens el Marie Blanque a la cantonada... aquest any no la faig, massa merder en la inscripció... a disfrutar-la i a gaudir de l'ambient!!!

Boni ha dit...

Vaja NIKABIKE,jo que pensava que coincidiriem al Marie blanque de marres!!!

Salut

Minnie ha dit...

Ostres , se n'aprenen de coses llegint blogs!!!Ara ja se qui és en "Marie Blanque";P

Boni ha dit...

jajaja MINNIE,no és un home...és la gran dama blanca...un port molt dur dels que no deixen indiferent a cap ciclista.Et recomano que el visitis algún dia.

Salut!!

Minnie ha dit...

Jeje , se que és un port,i el nom ve de Marie Asserquet una donzella de la Vall d'Aspe i té algun pic de fins a un 16% de pendent... !!!ho vaig buscar a internet per això vaig dir que ja ho havia après ;P (en Google em va ajudar!)