diumenge, 23 de maig del 2010

MONTSENY (LAST NEWS)


Ben al contrari del que em pensava,avui he disfrutat de valent rodant pel Montseny, acompanyat per més de 500 ciclistes en l'exigent i dura Terra de l'Aigua que s'ha cel·lebrat aquest matí a Riells i Biabrea.
Tot i que aquesta temporada pràcticament no he atacat cap port d'entitat ni estic en el millor moment de forma,el meu rendiment en el difícil perfil d'avui ha estat prou bò i al final en l'ascenció a Riells,últim dels vuit ports del dia,he notat les millors sensacions cosa que és una bona senyal.
A més,el magnìfic clima que ens ha acompanyat ajudant-nos a superar els 135 km amb 2700m de desnivell positiu ho ha arrodonit,fent que arrivés a casa del tot optimista.
··· ··· ···
Al final 4h38' per a 134 km,a falta de veure la classificació oficial.

2 comentaris:

Minnie ha dit...

Jejeje, Boni :"Yes we can!"

L'altre dia va venir un ciclista a la feina. Portava dues càmares de fotos "enganxades" a la bici, una al manillar i l'altra al darrera.Estaven protegides per una capseta de plàstic.
Segur que tu ja saps el que deu ser aquest gadget però jo vaig flipar!
Suposo que tant pot fer fotos com posar la màquina en posició video i anar filmant mentre roda...que xulo,no?

Boni ha dit...

...jajaja...ho tindré en compte MINNIE...pel blog el que faci falta!!!

Salut!!!