dijous, 27 de gener del 2011

MIGDIES REFRESCANTS


No hi ha res més resfrescant que les sortidetes en bici de carretera d'aquests últims migdies.
I és que encara que el termòmetre recomani quedar-se a casa,el cos però sobretot la ment empeny amb força.A més el sol llueix esplèndid i l'aire és tant lleuger i net que ens recompensa a cada pedalada amb els paissatges més bonics i melancònics de tot l'any.
Si voleu refrigerar les idees,aquests migdies són ideals.
··· ··· ···
Al final 1h48' per a 50 km.

3 comentaris:

Clidice ha dit...

Ja m'està bé que hi vagis tu i ens ho expliquis ;) M'agrada la nova imatge del blog :)

Anònim ha dit...

Carai Boni! No sabia que t'havies tornat a posar en el bloc! ja era hora...
Mare meva refrigerar les idees! Glaçar-les deus voler dir!
peto!
Vane

Boni ha dit...

Hola CLIDICE,potser hi falta algún detall de color,però estic content que t'agradi.
Ara,una recomanació,no ho dubtis,agafa la bici i vés a fer un vol.Ja veuràs com no te'n penedeixes,tornaràs a cas com nova.

I jo me'n al·legro de saber de tú VANE,ja ho saps estàs convidada sempre que ho vulguis.
Imagino que per allí ón vius tú el fred també ha d'apretar fort i en cada sortida al carrer es pot notar un "efecto lifting" que no ofereix ni el planxista de la Melanie Griffith...mmmmm...no?

Salut!!!