diumenge, 13 de febrer del 2011

AMB L'ASFALT BEN SEC

No és gens usual a mitjans de febrer rodar per les carreteres del meu entorn sense portar el pneumàtics de "La Nena" ben molls amb el risc de patinar que això comporta.
Degut al seguit de dies assolellats d'aquesta setmana l'asfalt s'ha anat assecant fins i tot a les zones més ombríboles,permetent llançar-me en els descensos sense pendre les precaucions habituals en aquesta època de l'any.
M'agradaria conèixer a un ciclista al que no li agradi gaudir de les baixades amb la sensació de fer volar la seva màquina...us agrada conduir?
··· ··· ···
Al final 2h58' per a 83 km per la clàssica ruta d'Artés,Avinyó i l'Estany.

4 comentaris:

Clidice ha dit...

Si, però no, que em fa por caure :) però veig que tu si que en gaudeixes. Xula la foto.

Boni ha dit...

Doncs si que és xula aquesta foto,a mi també m'agrada,llàstima que està tirada amb el mòbil i no te gaire bona resolució al ampliar-la clicant a sobre.

Salut

ANAPURNA ha dit...

xula la foto! un bon professional el cicliste i el fotograf.

Boni nit!

Boni ha dit...

Bé ANAPURNA,gràcies però el ciclista de professional poca cosa.
La foto en canvi si que m'agrada molt com ja he dit.La fotògraf ho va encertar,la veritat és que te molta gràcia per les fotos;és una foto d'arxiu de fa uns mesos al la carretera de Sitges i si tanco els ullls recordo aquell dia com si fós ara.
Va ser un dia fantàstic,dels que et queden a la memòria.

Nanit.