dilluns, 7 de març del 2011

EL TAMANY IMPORTA...


...i a l'hora d'escollir la bicicleta moltíssim.No és el mateix "La Nena" d'en Bonibike,de 1,70 m d'alt, que l'espectacular TREK 2.5 en talla 64 (la més gran que fabrica la marca) que s'ha quedat el meu amic i gran esportista Albert de 2m d'alçada,un efectiu jugador de bàsquet que s'ha enganxat a l'esport del pedal.Encertada adquisició,felicitats!!!...ara toca disfrutar-la.
Ja us he explicat en altres ocasions que sentir-nos còmodes a dalt la bici és el primer pas per a gaudir d'aquesta pràctica i fonamental per a no patir lesions;la bicicleta s'ha d'adaptar al ciclista i en cap cas a l'inrevés.
A més aquest dissabte passat li vam treure la taca rodant plegats,tot un plaer.(+fotos aquí)
··· ··· ···
Al final 2h30' per a 70km...ja m'estic liant...us ho explico al proper post.

4 comentaris:

Minnie ha dit...

Ja,ja xules les fotos!

sobretot la de la "nena" amb el seu nou amic, es nota que tenen bon feeling,jijiji!

Ja t'estàs liant?no sé perquè però ho veia a venir, que bé Boni!

Susanna

Clidice ha dit...

Tens tota la raó, és un malson dur un quadre que no et quadra ;)

Boni ha dit...

Estic preocupat MINNIE,espero que això només hagi estat una petita relliscada de "La Nena".

Doncs quina vista si ja ho veies a venir,jo encara no ho tinc clar!?!?
··· ··· ···
Tú si que en tens de raó CLIDICE,quant duus un quadre que no et quadra segur que tornes a casa quadrat del tot!!!

Salut

Minnie ha dit...

Uis em veig de coses a venir jo!!!!moltes!!