dimarts, 29 de març del 2011

MÉS DE QUATRE HORES

PHOT@:Joan






















Ja tenia ganes de fer una sortideta de més de quatre hores;al meu ritme,per carreteres tranquiles i navegant en els meus propis pensaments,vaja,com ja he dit en moltes ocasions "com a mi m'agrada".
Després del diumenge plujós d'ahir i un cop he vist el sol ben alt (bé quant m'he llevat ja era altíssim) m'he disposat a sortir a rodar decidit a estar-me una bona estona a dalt de "La Nena",repassant la comarca del Lluçanés,una zona que m'assegura el silènci i la solitud més absoluta.
Tot i el fort vent que ha fet durant tota la ruta he quedat sorprés de les bones sensacions físiques fins al punt que he arribat a casa fresc,amb molta menys fatiga de l'habitual en una ruta d'aquestes carecteristiques.Espero que no sigui flor d'un dia.
··· ··· ···
Al final 4h40' per a 132km,+1990m de desnivell acumulat i ganes de seguir pedalant.

2 comentaris:

Clidice ha dit...

Això del silenci t'ho envejo i no saps pas com! :(

Boni ha dit...

Vaja CLIDICE,sembles ratllada...jo et recomano una volteta pel Lluçanès,com deia un amic meu un llogarret de la gal·lia.Tenia allí la nòvia i cada cop que hi anava em deia que havia anat a la gal·lia.T'ho recomano tranquilitat màxima.

salut:)