dilluns, 2 de maig del 2011

RODANT PEL TONTÒDROM?


















En moltes ocasions hi ha qui m'ha preguntat si no m'aburreixo d'alguns dels recorreguts que faig i he fet cents de vegades,com la classiquíssima volta dels dilluns d'avui.Imagino que a algú li pot semblar que estic rodant en un tontòdrom.Acostumo a contestar  repetint el que vaig escriure en la breu carta de presentació del meu perfil blogger o amb un argument que encara m'agrada més;"vaig crèixer en una casa amb un terrat que ens obsequiava amb la visió dels Pirineus i del collet de la Creueta.Una de les raons per escollir la vivenda que ara és meva va ser que m'oferia la mateixa vista,exacte i no me'n canso gens ni mica després de tant temps.En canvi,els anys que vaig viure en un altre entorn ho trobava molt a faltar,ho anyorava"
Cal prestar atenció,doncs al igual que les meves rutes,el paisatge regala als sentits petits matissos que afinen la nostra sensibilitat i ens arrelen al territori.
··· ··· ···
Al  final 2h25' per a 70km tant iguals i tant diferents alhora.

3 comentaris:

Clidice ha dit...

Porto anys corrent dues vegades per setmana per la mateixa ruta, porto anys (tots) obrint la finestra al matí i mirant Montserrat, i no me'n canso, dubto que me'n cansi mai i, n'estic convençuda, em seria molt difícil passar anys allunyada d'això. És clar que podria, però sempre ho enyoraria. O sigui que res de "tontòdrom" :)

Minnie ha dit...

A veure Boni em pots explicar qui s'ha ajupit per fer una foto des d'aquesta prespectiva?hihihi ;P

Jo us entenc ,no em canso d'admirar els paissatges que m'envolten, fa anys que cada matí m'endinso a la Fageda d'en Jordà admirant els seus colors cada dia diferents!

I ara em ve al cap una cançoneta:"los prados son verdes el cielo es azul les vaques pasturen i ensenyen el cul" ,preciosa no?

Jejejeje, bona nit i us envio una llepada de vaca frisona!

Boni ha dit...

Òstres CLIDICE veig que compartim sensacions i pel que he anat veient i llegint al teu blog tinc molt clar que et costaria molt viure allunyada de Montserrat,és el teu món i es nota que te l'estimes i per això mateix se que em comprens.

La foto l'he fet jo mateix MINNIE,no et pensis no és tant difícil,prova-ho el proper cop que surtis en bici,però mira que no vingui cap cotxe de cara sispliu!!!
Vaja,La Fageda!!!quina sort!!!...aquest blog amb tant paissatge idílic aviat semblarà Catalunya desde l'aire!!!...jejeje

salut