diumenge, 10 de juliol del 2011

MENJA BÉ PER A PEDALAR MILLOR
















Mantenir una alimentació saludable és fonamental per a gaudir d'una bona qualitat de vida i mantenir el pes a ratlla,factor clau per a tenir un adequat rendiment dalt de la nostra bicicleta.
Ara amb la calor no hi ha res que em vingui més de gust que un plat ben fresc com aquesta amanida de pastanaga ratllada,escarola,canonges i  brots de bleda vermella.
Per completar-la hi poso olives morades,anxoves pebrot escalivat i formatge fresc de búfala amb una vinagreta d'oli d'oliva i orenga.
Evidentment després d'una sortida com la d'aquest matí això cal rematar-ho amb una bona dosi de carbohidrats però això son figues d'un altre paner.
··· ··· ···
Al final 3h17' per a 91,5km avui en grupeta de quatre disfrutant d'una ruta variada i del bon temps.

2 comentaris:

Minnie ha dit...

Quan dius que et vas menjar aquesta amanida tan deliciosa?;P

Per cert m'agrada aquest toc culinari , a la propera un entrant calent!

Bon dia!

Boni ha dit...

Nooooooo el vaig fer per dinar d'entarnt MINNIE,jejeje.
A veure si m'inspiro però és que la meva dieta és diguem-ne espartana.

salut