dimecres, 5 d’octubre del 2011

RODAR,SENTIR,VOLAR.













Sembla ben bé que aquesta tardor està obsessionada en regalar-me migdies ideals per entrar en conversa amb el sol amable,l'aire net i el més íntim dels meus pensaments,mentre vaig pedalant amb la meva bicicleta.
Pensaments senzills,atapeïts de records propers i de projectes futurs resseguits de xispetes,que amb la companyia de la magnífica tonada del silenci més absolut,em tornen a traslladar sense ni adonar-me'n,cap al sentiment de llibertat que tant m'agrada experimentar i repetir.
... ... ...
Al final 1h43' per a 50 km,per la primaveral i tardorenca carretera de Granera.

2 comentaris:

Minnie ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

es nota que tens altra feina... i no em refereixo a la birra...

records!
marc