dimecres, 30 de desembre del 2009

UN MAGNÍFIC REGAL


...mmm...encara fa olor de nou i te 29 anyets!!!
Un rar i descatalogat exemplar d'aquells que només es troben en una llibreria de vell,que despren màgia només tenint-lo entre les mans i que amaga moltes sorpreses.
Història de la Bicicleta (Ed.Blume,1981),és l'obra dels polacs Gerd Volke i Felix R.Paturi i l'alemany J.B Rauck.Editat per primer cop al 79,destaca per ser un treball únic,amè,molt ben documentat i carregat d'illustracions del camí que ha seguit la bicicleta desde els seus origens fins com l'entem a l'actualitat.
Velocípeds,velocífers,bicicles i bicicletes s'amaguen a l'interior de les 238 pàgines d'aquest volum de coberta de tela,que sembla acabat de sortir de l'impremta.
Fou traduït al català per l'esforç de Simeó Rabassa i Singla gran industrial,constructor i sobretot amant de les dues rodes.
M'ha conmogut la nota que acompanya l'exemplar,on el Sr Simeó explica,en motiu del seu vuitanté aniversari l'amor i l'il.lusió que sempre ha sentit envers aquesta pràctica,donant-li segons el meu punt de vista més valor.
També hi ha una altre nota d'un matrimoni felicitant el nadal a una altre persona tot obsequiant el llibre,per tant jo diria que en sóc el tercer propietari.
Un magnífic regal,estic content.
··· ··· ···
Al final 1h53' per a 54 km a uns increíbles 16 graus.Tot i sortir només amb armilla he notat córrer les gotes de suor per la meva esquena!!!

6 comentaris:

Clidice ha dit...

mi-te'l ell! com una criatura! :D i que n'és de xulo el llibre! :)

(per cert, ja m'han donat l'alta dels canells i ... m'han prohibit tocar la bicicleta com a mínim dos mesos més :S zniffffffff)

Boni ha dit...

M'alegro Clidice que ja estiguis millor,de cara al bon temps ja podràs tornar a fotra-li canya...amb més ganes que mai!!!...i començar l'estiu en pena forma.Salut i bona entrada de 2010!!!!

Anònim ha dit...

Si noi perqui bcn avui eh sortit al migdia a20 garaus, ja no se com vestirme.Que tinguis bon nou any Crack!
Salut i força als pedals!!!

Quim

Boni ha dit...

Ei Quim crack...vaja ara arribo de la sortida d'aquest migdia i vinc "calentito-calentito"....jajaja..potser és el temps,o no.Vaig a dinar que a la tarda toca treballar.

Que tinguis un gran 2010!!!!

Salut

Anònim ha dit...

Falta un punt important, qui t'ha fet el regal?
O to o rés!

Boni ha dit...

...anònim,tenint en comptw que no dius el teu nom (un punt important) no està gens malament la pregunta...ei!!!...però bon any nou!!!...vaaaaa que ja falta poc pels gorros patètics,collarets hawaians cutres i les espantavelles!!!!

Salut