dimecres, 3 de juny del 2009

CALENT PERÒ CONTENT



























Bufff....als migdies ja comença a fer molta calor,tal i com m´indicava el termòmetre del ciclo-computador.
Hauré de començar a pensar en un canvi d´estratègia per als meus entrenaments,tot i que aquest és el millor moment del dia per contemplar l´espectacle dels núvols de cotó fluix.
Avui a un ritme molt suau,sense passar de les 150 ppm,m´he acostat a fer la Pullosa,possant accent en portar una cadència alta.
... ... ...
Al final 1h 21´per a 40 km i 132 pulsacions de mitjana.

4 comentaris:

Minnie ha dit...

34ºC!!!Sort que vius en una zona on a l'estiu si està fresquet!jejeje

Cadencia?què és la cadencia?com que no ho recordava i no volia semblar ignorant ;P, ho he buscat i mira a quin bloc he anat a parar:
http://francescfontanillas.blogspot.com/
Té un aire semblant al teu.Potser t'agradarà.

Bon dia i bona pedalada ,procura no quedar rostit!

Thera ha dit...

Que bé sortir a passejar i poder gaudir dels núvols de cotò fluix entre setmana (és que jo ho tinc reservat pel fin de...). Diumenge passat des de la meva bici amb el meu petit anavem veient ara un conillet, ara un esquirol,... (buenu..., jo no ho veia i això que m'esforçava!). Bona pedalada!

Boni ha dit...

Hola Thera:
Els nens i les bicis...comença l´aventura!!!
Aquest comentari m´ha fet recordar quant anava a la Fàbrega amb el meu pare en bici i allí m´ensenyava a nedar una altre de les meves aficions.
Gràcies per participar en el meu bloc i benvinguda.

Anònim ha dit...

David! Felicitats pel bloc. T'aniré seguint.

Manel