dimarts, 16 de juny del 2009

DE FOSC

Avui no pensava sortir en bici,però al final m´he decidit a fer-ho,al observar a la tarda com baixava la temperatura tot i saber que arribaria a casa de fosc.
Després d´una sortida dura com la d´ahir,va molt bé rodar a ritme suau per regenerar i absorbir l´entrenament,el famós descans actiu.
I no m´en arrepenteixo gens ni mica.
Qui es pot resistir a les caricies de l´aire fresc,sota la tenue llum de les vesprades del mes de juny?
... ... ...
Al final 1h40´per a 47 km i una temperatura de 20 graus,quant guardava la bicicleta al garatge.

7 comentaris:

Minnie ha dit...

Bon dia!

Quin cel tan "macu" i quins núvols més curiosos!:P

...i sort que si vas de fosc tens el teu Led lluminós!

Jo també vaig surtir a prendre la fresca i una mica més i se'm "menja" un gos!ja t'explicaré...jejeje

Clidice ha dit...

Uf! a mi em fa molta basarda sortir de nit amb la bicicleta, em temo que no m'hi acostumaré mai, ets molt valent.

Thera ha dit...

Sóc més de matinar, m'agrada el crepuscle i la frequeta, però al revés, a primera hora del matí, sortir quan encara fosqueja i arribar a ple sol! Salut!

Anònim ha dit...

la mejor hora para andar en bici!!!
saluddos

Boni ha dit...

Minnie,compte amb els gossos,per a les bicis de vegades són un perill.

Clidice,doncs jo he arribat a passar la nit sencera pedalant i és una gran experiència.

Thera,a mi matinar...no és que m´agradi molt...jijijiji!!!

Anònim,per a mi és la millor hora.
Salut.

Anònim ha dit...

Nanu , sincerament ets increible, amb aquest blog estàs descobrint "fasetes" teves com són la fotografia i la prosa que no coneixiem de tu... ja estic esperant al GADGET d'avui dijous.
Continua com ho fas, perquè és d'envejar.

Atentament,L' Obama Català.

Boni ha dit...

Mr President Obama Català,gràcies per les seves paraules i per dedicar el seu preciós temps a visitar aquesta humil casa,que ara és la seva.
No nomès això si no que també em motiva a continuar endavant tenir el suport de tant alt mandatari i m´encoratja a seguir amb un alt nivell d´exigència.
Espero no defraudar-lo.
Sempre a la seva disposició.