diumenge, 12 de juliol del 2009

CABRERÈS

Aprofitant que aquest diumenge em trobava a Vic,a primera hora d´un matí tapat he decidit tirar amb la meva bicicleta cap a una de les zones que més m´agraden però que no puc gaudir sovint al estar situada massa lluny del poble,el Cabrerès.
Per aquí hi transcorren events ciclistes que sempre tenen una gran participació,tant de muntanya com de ruta.
Un cop a Roda de Ter la carretera s´enfila sense pendents excesives però no ofereix treva fins la fita que ens indica que ja som a la Garrotxa.Passant per pobles molt bonics com ara Cantonigrós,L´Esquirol i Rupit i pels punts d´interès de La Salut i La Mare de Déu del Far,la ruta travessa les esverlades parets calcàries com si fóssin penya-segats,que amb la seva bellesa fan que ni ens n´adonem de la llarga pujada.
... ... ...
Al final 3h03´per a 90 km amb una tornada dominada pel sol implacable,..qui ho hagués dit quant he arrencat!!!

2 comentaris:

Minnie ha dit...

Jejeje

Sí que tens visitants de tot el món però aquest em sembla que està més interessat en la teva butxaca que en el bloc!

Això compensa l'enveja que tinc;P jo també vull visites de l'altra banda del "xarco"!!

Boni ha dit...

Doncs si,sembla que l´anreis demana diners...jo que pensava que l´interesava el Cabrerès...jajaja..mira ara ja tenen un nou mitja,la blogosfera!!!

Salut