divendres, 21 d’agost del 2009

AMB EL FANALET


Demà comença la Festa Major al poble.
Mentre els padrins i padrines treuen la pols del fanalet per veure si "pillen" alguna cosa el dia del ball,jo he tret la pols del meu i l´he instal·lat a la bici per no "pillar" i caure de cap.
L´altre dia ja vaig veure que per fer les meves sortides d´última hora feia falta el llum al davant.
Per un instant he sentit les mateixes sensacions,tot rodant per la desertica carretera dels murs de Granera,que vaig viure a la PBP del 2007;entre la foscor,la solitud,els sorolls als marges de la cuneta i el record de les tres nits seguides pedalant sense dormir de fa dos anys se m´ha posat la pell de gallina.
Bici de nit te el seu punt,us ho asseguro.
··· ··· ···
Al final 1h28' per a 41 km i la confirmació sobre el terreny que tirar fotos en marxa i de nit pot ser realment perillós.

1 comentari:

Minnie ha dit...

Macu el fanalet!m'ha fet pensar en una llanterna que tinc per si se'n va la llum.El dia que tingui por que se'm faci fosc amb la bici el lligo al manillar amb cinta aillant i ja està,no?

Bé, potser no es del tot bona ídea...

Commpte amb les fotos de nit!