dimarts, 1 de setembre del 2009

TERRA DE COMPTES


PHOTO:@:Susanna

PHOTO@:Ferran
El diumenge a primera hora del matí es disputava la clàssica Terra de Comptes a Ripoll com ja us vaig explicar al post de divendres.
La sortida era prevista per a les vuit,ara,a un quart de nou encara no havia finalitzat l'entrega de dorsals,resumint,caos d´organització fins a arribar al punt que quant molts ciclistes encara no s´havien canviat ni possat el dorsal a la bici van donar la sortida.
Per sort jo tenia el cotxe a prop,me'n vaig adonar i sense ni temps de muntar el comptaquilòmetres i després d´un "calentón"dels que fan història,vaig poder atrapar la cua del pilot,aquest sobre-esforç va passar factura aviat i a l´alçada de Planoles vaig quedar-me tallat amb el segon grup fins al final.
La ruta molt bonica amb un tram,el del poble de Toses fins dalt la collada,realment dur;4 km a un 10%...buf!!!...i un port que no havia fet mai per la cara nord,la collada desde Puigcerdà.
··· ··· ···
Al final i recuperant les meves sortides de migdia 1h40' per a 50 km,a 89rpm de cadència mitjana.

2 comentaris:

Minnie ha dit...

Macu el "conjuntet" taronja!

Per cert ens podries informar de fins quan té temps el jurat de deliberar abans de fer públic el guanyador del concurs de fotos?

Estem pendents del resultat;P!

Boni ha dit...

Hola Minnie!!!

En el proper post us informaré de tot.
Salut!!