dimarts, 17 de novembre del 2009

CAMINAR



Si,si,ho heu llegit bé i no és pas que em trobi malament;avui he anat a caminar.
I és que al veure el solet que feia després de rentar els plats se m´ha ocorregut d'anar a fer un volt cap a les costes,al darrera de casa,per l'antic sender de la cadireta.
Un caminet pel que em portava el meu pare els dissabtes a la tarda quant jo era petit,que forma part de la meva vida i que feia molt de temps que no hi passava.
Així un cop a dalt he pogut fer la foto d'una de les vistes més clàssiques del poble per poder-la compartir amb vosaltres.
Estic pensant que,no estaria gens malament els migdies que no faig bici,anar a "patejar" una estona.
··· ··· ···
Al final 1h15' a ritme viu,una bogeria...i és que això de caminar cansa moltíssim!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Enveja cotxina!Jo només tinc una hora per dinar i no em dona temps de fer res!

Susanna

Clidice ha dit...

Home! no m'estranya que, ni que sigui de tant en tant, surtis a gaudir del paisatge que t'envolta, sense màquines ni ortopèdies ;) Saps que em fas una enveja molt cotxina? :)

Boni ha dit...

Susanna,hola,amb una hora per dinar poca cosa es pot fer però el cap de setmana ja s'acosta.
Benvinguda.

Va Clidice que d'aquí a poc ja tornaràs a estar al cent per cent segur.

Salut