dilluns, 21 de desembre del 2009

BREU SORTIDA GÈLIDA




Com podeu veure a la foto de dalt,el riu Fornés en estat sòlid indicava que la nit anterior havia rebut l'abraçada d'un fred intens.
Al migdia,veient el sol que entrava per la finestra he decidit sortir a rodar una estona i continuar amb la meva preparació hivernal,encara que actualment i no sé si és degut al sobtat canvi de temps o què,noto un afebliment físic i una manca de forma que em te capficat.
La sortida ha estat breu,amb molt de fred i sense trobar-me a cap ciclista en tota la ruta,tret d'un noi amb la seva btt,i de uns xafarders cavalls que després de trotar al meu costat una estona no han dubtat en apropar-se quan m'he aturat per fotografiar-los.
La veritat eren preciosos.
··· ··· ···
Al final 1h54' per a 51 km a una mitjana de 3 graus de temperatura.

3 comentaris:

Clidice ha dit...

òndia! que vols que et digui, em sap greu, però automàticament jo canvio la montura, són preciosos!!! i més calents que la bici :P

Minnie ha dit...

Jo crec que el cavall està mirant molt fixament a la Nena!Se n'haurà enamorat o li vol clavar una bona queixalada?

Boni ha dit...

Vaja Clidice,a la primera de canvi et passes al món "motoritzat"...jajaja...malament per una ciclista de muntanya!!!
Això si,no hi ha com una montura ben calenteta!!!

Minnie...tú creus?..jajaja...segur que li estava preguntant:
-Que hi fa una noia com tú en un lloc com aquest???
-Estudies o treballes?
Si es que no se la pot deixar sola!!!

Salut