diumenge, 30 de maig del 2010

BPB 2010


Aquest matí m'he acostat amb "La Nena" fins a Calders per veure passar els participants de la Barcelona-Perpinyà-Barcelona 2010 que es cel·lebrava aquest cap de setmana.
La gent gent del Calders Bike hi tenien muntat un control de pas i un complert avituallament molt ben organitzat.
Els soferts ciclistes que encaraven la recta final d'aquesta ciclo-marató de 600 km disposaven de menjar,reposició de líquid i area de descans.
A més he tingut la sort de trobar-hi vells companys de quant jo vaig completar tots els Brevet de Randoneur de l'any 2007,els hi he pogut donar ànims i de passada emocionar-me recordant la duresa de la carretera quant t'embranques en proves com aquesta.
M'ha fet molta ilusió veure el senyor Garcia (a la dreta amb cabell blanc) amb tota una vida dedicada al ciclisme i que mai es rendeix.
No cal dir que tots els participants mereixen la meva admiració.
··· ··· ···
Al final 2h25' per a 70km....avui molts dormiran plans!!!

4 comentaris:

Minnie ha dit...

Que valents!i el senyor Garcia tot un exemple a seguir .

Anònim ha dit...

vaya farra!

Anònim ha dit...

vaya!

Boni ha dit...

...Minnie no imagines els km que porta aquest home a les cames,un autèntic veterà.

...anònim!!!...amb 530km...pobrets...feien el que podien,farra,farra que diguem...

salut!!!