divendres, 21 de maig del 2010

JA SÓN AQUÍ



I és que avui,amb un vermell enèrgic,les roselles han florit de cop i volta per trencar amb el regne de color verd que m'ha acompanyat durant els últims dies.
M'encanta veure que tant fràgils i lleugeres són capaces de dotar el nostre paisatge d'una potent intensitat i fan adonar-nos que el camí cap a la calor és impossible d'aturar.
Encara que ja feia dies que les esperava, avui semblava ben bé que per art de màgia algú hagués decidit que esclatesin totes de cop.
La primavera decideix i mana.Nosaltres amb les nostres bicicletes ens hi podem acostar sense fer gens de soroll.
··· ··· ···
Al final 1h45' per a 50 km en un altre dia de sol i fort vent.

2 comentaris:

nikabike ha dit...

Contenta de saber de tu!! Saps que també vaig fer una foto a les roselles però e va quedar moguda i no la vaig posar al blog... Tema vídeo, paranòies al estar tanta estona pedalant i sense parlar amb ningú, jejejje
Que et vagi molt bé Terra de l'Aigua!! Aquest any no la faig xq dissabte-diumenge que ve tinc la Bcn-Perpinyà-Bcn i hem de reservar forces.... que no anem molt sobrats!!
Cuida't i sort per demà!!!

Boni ha dit...

Gràcies pels ànims NIKABIKE,encara ets a temps de públicar una foto ben xula de roselles i és que ara estan precioses!!!
Tema video,no me'n surto!!!

Salut!!!