dimarts, 8 de juny del 2010

SI TENIU UN INSTANT


La majoria de vosaltres ja sabeu que la meva companya de fatigues és una bicicleta Trek Madone,"La Nena",tal com jo n'hi dic.
Fins l'any passat aquest model apareixia en el catàleg d'aquesta casa americana com un model més,el més avançat tecnològicament però només se'n podia escollir la talla i prou.
Enguany però,aquest grandiós fabricant de bicicletes ha revolucionat el mercat oferint als seus clients la posibilitat d'escollir,a través del programa Project One,tant la talla com la geometria del quadre,el color de la pintura i els components (grup,rodes,perifèrics,etc...).També detalls tant exclusius com insertar el vostre nom o triar el color de les fundes dels cables,cinta de manillar i seient és possible amb aquest elaborat programa.
Una bona manera de gaudir d'una bicicleta totalment personalitzada al vostre gust.Si teniu un instant feu-hi una ulladeta,segur que us agrada.
··· ··· ···
Al final 1h38' per a 48km...en un migdia de fort vent.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo ja m'he triat la meva propera bici pero la he trobada aquí:

http://www.trekbikes.com/es/es/bikes/women/bike_path/navigator20equippedwsde/

Maca la tassa!!

Anònim ha dit...

Tito David, també fa el sopar i renta els plats? jo,pedazo màquina.
mrtns

Boni ha dit...

ANÒNIMA...jejeje...ho dic pel tipus de bici que t'has escollit...la tassa és molt xula,amb el logo del Project one,però no ho diguis aningú...és de plàstic!!!!

MARTINES!!!...hola guapíssima!!!...amb aquests preus ja podrien rentar els plats ja!!!

Salut!!!!