dimarts, 22 de març del 2011

LA VOLTA DESDE DINS O UN INESPERAT REGAL D'ANIVERSARI

La volta a través del parabrisa del cotxe neutre.

















Tot just després de redactar el post d'ahir i mentre em mirava d'auto-convèncer de que fer 41 anys potser no era tant greu (o sí),vaig sentir el mòbil;vaja un altre que te ganes de recordar-m'ho,vaig pensar.Res més lluny de la realitat:
-Escolta Boni,estàs convidat a seguir La Volta desde el cotxe neutre oficial Shimano.Vindràs?
En Xavi,sense ni saber-ho va fer-me el millor regal d'aniversari i jo li vaig respondre fent un bot mentre deia que si amb el cap.
No us faré la crònica de l'etapa,ja hi ha prou mitjans que s'hi dediquen.Jo us parlaré de les meves sensacions,dels nervis de corredors,directors,premsa i jutges de cursa.De la velocitat en els descensos i del patiment en els colls.De les notícies constants a ràdio volta i de la concentració de tothom.Una mena de caos ordenat en el que cadascú sap que ha de fer,com en una coreografia.
He disfrutat com mai al costat del mecànic Arturo i de l'experimentat Julio Gallego,coordinador dels cotxes d'assistència,que ha seguit moltíssimes voltes a Espanya.M'ho he passat bomba amb el cotxe carregat de bicicletes i de rodes,veient de molt a prop i com mai havia vist una cursa professional.
Un grandíssim dia de ciclisme....podeu veure més fotos aquí,crec que valen la pena.
··· ··· ···
Al final 4h11' per a 169 Km...vaja,cada dia corro més...seràn els anys???

7 comentaris:

Clidice ha dit...

Eiiii, per molts anys! a veure si m'acabaràs atrapant! hihihihi com què dius que cada dia corres més ;)

Ha de ser brutal poder viure-ho tant de dins, quina sort!

Anònim ha dit...

xec!per molts anys!41 anys dius,ja podries ser avi jajajaa,va no et queixis que estas fet un xaval!

gas a la burra

Anònim ha dit...

Boni!!
Que regaloooo....te mereces eso y más...adelante!
Apa amb la "nena"

ana

Minnie ha dit...

Vaja, vaja..."un altre que vol recordar-m'ho" vas pensar?interesant...;P

Els regals inesperats sempre són els millors,oi?

Ah, maques les fotos,sobretot el "posado"...jijiji

Una abraçada des de la Plana!

Boni ha dit...

Gràaaaacies CLIDICE...mmmm...no et pensis que ja vaig agafant "carrerilla"!!
L'experiència va ser una passada,la veritat m'ho vaig passar molt i molt bé,no vegis el merder que es monta.

jeje ANÒNIM,tú si que en saps,una de freda i una de calenta,ja en parlarem d'això.

ANA,gràcies,bàsicament tinc sort de conèixer gent que es recorda de mi i sobretot en aquest cas,de compartir la mateixa passió.

Hola MINNIE,
un moment,un moment,això no vol dir
que en el fons no m'agradi que em felicitin...aprofito per agrair-vos els que heu trucat o enviat un missatge,e-mail,això també és un bon regal,però sàpigues que el tema de fer anys no m'entusiasma.
Les fotos triunfen,mal m'està dir-ho però no ets la primera persona que m'ho diu,gràcies per comentar-ho.

salut

Julie ha dit...

Feliz cumpleaños Boni!Las fotos de la galería son una pasada y no digamos la oportunidad de poder vivir la carrera tan de cerca.
Desde luego que si alguien iba a disfrutarlo ese eras tu.
Que bien que se acuerden de ti.Por algo debe ser,no?

besitos

Boni ha dit...

Gràcies JULIE...tens raó,va ser una bona experiència i viscuda molt de prop.
Tinc sort,conèixer gent del mundillo fa que de vegades aparèixin aquestes ocasions,com va ser al tour de fa dos anys.

salut