diumenge, 10 d’abril del 2011

UNA BREVET DISTRETA I MOLT RÀPIDA















Quant a primera hora he vist la gran inscripció i participació de la Brevet de 200km programada per avui a Manresa he sabut que aniriem ràpid.Així ha estat i la prova és la velocitat mitjana que mostrava la ciclocomputadora i l'estat intacte del llibre de ruta al arribar a meta.
Haig de dir que m'ho he passat bomba amb el nou recorregut,trencador amb l'inmobilisme dels organitzadors,que en els darrers anys dissenyaven una ruta ideal per a rodadors potents.L'incorporació del Coll de Clarà,que transita per un camí rural amb fortes rampes de fins al 10% (on justament s'ha fet la selecció) m'ha agradat moltíssim,encaixant molt més al meu perfil ciclista.
Fins aquest punt he rodat amb el primer grup,atent però mirant de guardar;aquí s'ha partit en dos i he quedat en el segón,una grupeta compacte i efectiva amb la que he rodat fins a meta en bona sintonia i...fiuuuu!...ràpid,ràpid!...a 2/4 de 3 ja era a casa veient la Paris-Roubaix d'enguany.
··· ··· ···
Al final 6h10' per a 204km i uns gens menyspreables +2700m ascendits.

7 comentaris:

oriol ha dit...

Quin nivell nen !!! Ets l'enveja dels homes, l'idol dels nens i el deig de les dones.

Amancio Cordero Masdéu ha dit...

cullons boni,quina mitja i quin desnivell,i tu et queixes de que vas a ritme"bonibike",doncs aquest ritme és correr molt...moltíssim,enhorabona crack...

Anònim ha dit...

Boni, jo no hi entenc un borrall,però si aquests nois ho diuen segur que has fet un bon temps , felicitat estàs!hihihi

Oriol, ets un poeta, algú ho havia de dir!;P

Susanna

Boni ha dit...

Hola ORIOL gràcies però desenganya't,res de res,només ho has encertat quant dius que sóc "el deig" de les dones!!!...l'única que em fa una miqueta de cas és "La Nena"!!!...

Gràcies AMANCIO,jo l'altre dia et vaig veure molt en forma...tenies d'haver vingut home!!!

SUSANNA:
Els teus comentaris
amb encert i ofici
són gairebé diaris
i llegits amb desfici.

Has sentit parlar de Bonibike Garcia Lorca?...jo també sóc poeta i tenia gelos de l'Oriol...jajaja!!!...gràcies per la felicitació!

Julie ha dit...

Felicidades ciclista-poeta!Parece que estás en forma en las dos facetas!

bsts

oriol ha dit...

DESIG no deig. Error al teclejar la BlackBerry. De fet la "poesia"esta copiada d'una peli dels grans Pajares -Esteso.

Boni ha dit...

jajaja...ORIOL...ja em sonava a mi a plagi,però no és de "Los Bimgueros" que em sé els diaàlegs de memòria!!!

salut