diumenge, 1 de maig del 2011

UNA SETMANA DESPRÉS

Phot@:Yeti




















És poc habitual que passi tota una setmana sense sortir a rodar i la veritat ja en tenia ganes.A més avui el dia desde la sortida ja pintava bé;solet i una tenperatura que jo m'atreviria a qualificar de perfecte per anar en bici.Ni fred ni calor.
La volta escollida  per la zona de Súria i Balsareny m'ha passat volant.Potser per què pedalar al costat del meu compi Yeti tot arreglant la catàstrofe de Fukushima o mirant de resoldre les claus de l'accident de Txernòbil fa oblidar les dificultats de la ruta o potser per les inesperades bones sensacions a dalt de "La Nena".
Ja se sap,els ciclistes estem parats una setmana i ja pensem que em perdut tota la forma i que ens arrossegarem com cucs de terra.Res més lluny de la realitat,un bon descans acostuma ser molt profitós per a tornar a afinar-nos amb més motivació.
··· ··· ··
Al final 4h13' per a 114km +1600m i una frequència cardíaca de 132 ppm.

5 comentaris:

bet ha dit...

Sortida per desemboirar la ment i el cos , millor teràpia impossible.
Mentre la nena aguanti, tenim Boni per estona. Fidelitat mútua.
Bona setmana i tu que pots aprofita les escapades.

Clidice ha dit...

M'ha fet gràcia el teu raonament final. Si passo una setmana sense anar a córrer tinc la sensació que el cos em cau a trossos i que mai més podré tornar a fer-ho. Serà la síndrome d'abstinència ;)

Boni ha dit...

La veritat és que ho has encertat BET,aquesta teràpia no falla mai,rodar en paral·lel per carreteres tranquiles,tot xerrant és fantàstic.
jajaja!!!.."La Nena" aguanta moltíssim ni t'ho imagines,ara jo la cuido com es mereix.
Bona setmana.

CLIDICE,jo diria que és un mal que patim totes les persones que fem esport,ben mirat potser som adictes en major o menor mesura...però tenim sort,el síndrome d'abstinència és fàcil de superar:només cal trobar un foradet i llançar-nos a fer el que ens agrada.Si tot fós tant sencill!!!

Salut

Julie ha dit...

Buenas piernas BoniBike y buena melena!Vaya,no me había dado cuenta que haciendo clics en la foto se amplia mucho.
La foto del enlace de "Yeti" en la carretera nevada también es muy chula.

bsts

Boni ha dit...

Gràcies JULIE,dons si les fotos estan en un arxiu de picasa i clicant s'amplien.

Bufff,estic negre si no s'arregla això del Vodafone hi haurà sang!!!

salut