divendres, 12 de juny del 2009

ATENT


Malgrat la tranquilitat de les carreteres on pedalo els migdies entre setmana,acostumo a mantenir la concentració tant com puc tot i que durant moltes estones em trobo submergit en els meus propis pensaments i les meves històries.
Per això mai vaig escoltant música amb l´Mp3,com ara sembla tan de moda entre els ciclistes més joves.Ni tan sols quant vaig acompanyat m´agrada gaire la xerrera, habitual en les grupetes de diumenge,sobretot quan surten d´esmorzar.
Quant vaig en bici m´agrada estar pel que faig i gaudir-ne al 100%,així també milloro la seguretat.
... ... ...
Al final 1h 22´per a 42 km amb l´evidència del calurós estiu picant l´ullet.

1 comentari:

Minnie ha dit...

No, si ja es nota ja que t'hi fixes en aquesta foto!!jeje;P

Aix i que bona que és la Martines!quina gràcia!

Fins aviat!