dimarts, 9 de juny del 2009

ESMORZAR
















Avui us volia mostrar un dels hàbits que he adquirit gràcies a la pràctica del ciclisme.Anys enrere,quant el meu interés envers la bici era únicament esportiu ja vaig començar a cuidar l´alimentació a llegir molt sobre el tema i seguir unes pautes,bàsicament per a millorar el rendiment físic.
Actualment,menjar bé a passat a ser una rutina i potser l´exponent més clar i que sorpren molt a la gent quant ho veu és l´esmorzar,a primera hora del matí.
Cada dia,tot just llevar-me,preparo un copiós àpat basat en fruita del temps (3 peces),suc de taronja,torrades amb alguna proteina,làctics (iogurt o llet) i un bon café amb galetes, tot això amenitzat sempre per les noticies de primera hora de la ràdio,i la llum que entra per la finestra de la cuina de casa.
Bon profit.
... ... ...
Al final he decidit descansar de bici.

4 comentaris:

Minnie ha dit...

Ei m'encanta, quina bona pinta fa això!Bé hi ha alguna fruita que la canviaria per una altra però m'agrada quasi tot!jejej

Jo avui cereals integrals , cafè amb llet i un kiwi...No està tan bé però "estoy en ello".

Que tinguis molt bon dia!

Thera ha dit...

L'esmorzar, com bé dius, és l'àpat més important del dia. Fruita, cereals i làctics per a començar amb les piles a tope! Salut.

Clidice ha dit...

L'àpat que més gaudeixo del dia: fruita, entrepà de formatge (no bec llet), i tè :) amb temps i algun suplement dominical vell :D Ja ho diuen: esmorzar de rei, dinar de ric i sopar de pobre :)

Boni ha dit...

Minnie,Thera i Clidice,ja veig que cuideu l´esmorzar...per això esteu sixí de fantàstiques!!!