dilluns, 8 de juny del 2009

OBJECTIU


Doncs ja tinc un altre repte ciclista per aquesta temporada,la 30ª Marxa ciclista Ruta de les Tres Nacions,el proper dia 21.
La ruta pirenenca és molt bonica,amb sortida a Puigcerdà i el recorregut passa com diu el seu nom per tres nacions;Catalunya,Andorra i França.
L´única dificultat de la cursa és l´ascenció al Port d´Envalira de 2407m d´alçada,el port asfaltat més alt dels pirineus,per afrontar tot seguit el Col de Pymorens de 1915m.
A més,aquest cop hi anirem tota una colla de ciclistes del poble,segur que serà divertit.
... ... ...
Al final 2h 32´per a 70 km a ritme suau i una mitjana de 130 pulsacions per minut.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Nen, el port d´envalira sembla mes llarg que un dia sense pa, creus que estarem per dinar a Puigcerdà??? No et cansis gaire (Jose)

Clidice ha dit...

Julín! sou els meus herois! :D

Anònim ha dit...

La Martines diu que només de pensar-hi ja està cansada!

Thera ha dit...

Una vegada escollit el repte, a entrenar no¿? Jo només de mirar-m'ho em pasa com la Martines... Sort!

Anònim ha dit...

que vagi be als pirineus, la proxima es paris-roubaix, no? ves buscant alguna per fer a l´estiu que jo m´apunto, la perico delgado, la del lale cubino o la primera marxa del sastre, je je, una abraçada, salva

Boni ha dit...

Jose:
Tranqui,segur que a l´hora del vermut ja estem dutxats i planxats!!!...foc allà!!!
Clidice:
No et pensis,més aviat herois de "fogueo"!!!
Anònim:
La Martines,amb la seva mini-bici groga aviat fotrà canya al seu pare...jejeje!!!
Thera:
Gràcies pels ànims,tot és possar-s´hi!!
Salva:
Màquina!!!!...que bé que ens ho vam passar a la Clàsica de Covadonga...juer si que estàs motivat,ja en parlarem de moment molta sort a Sabiñanigo campió!!!!