dimecres, 30 de setembre del 2009

BICI-STOP


Sembla que aquest any les punxades a les rodes han de ser de dues en dues.
Aquesta vegada però no han estat les dues de cop,com al juny,això si deixant-me igual de tirat.
M´he quedat sense aire a la roda del darrera per primer cop just al davant de la font de l'Alcantarilla, de tornada de la clàssica volta de Centelles dels migdies;reparació ràpida i a bloc!!!
La segona molt més compromesa,a gairebé 70 km/h mentre practicava "tras-camión" a l´alçada de La Ginebreda...bufff!...sort que no ha estat al davant.
Sense recanvi i amb l´avantatge de ser prop de Moià no m'ha quedat altre remei que fer bici-stop,amb la sort que el primer cotxe que ha passat s'ha aturat i a més m'ha acostat fins a la feina.
De vegades,algunes situacions fan adonar-me que tinc sort,com per exemple la de viure en un poble i de trobar persones disposades a ajudar a un ciclista.
Gràcies mistert,un plaer!!!
··· ··· ···
Al final 1h30' per a 44,5km...i 5km de cotxe(monovolum) molt ben assegut i còmode.

6 comentaris:

Clidice ha dit...

doncs quina sort, per on visc jo poc que m'atreviria a fer bici-stop, bé més que res perquè seria absolutament inútil :(

Anònim ha dit...

jajajaja algun dia descobriras que els mobils no els carrega el diable!!!

Anònim ha dit...

Carai boni quines cameras montes super light punxes una i s´acomana l´altre.Ja saps hauras de sortir amb dues cameras pel que pugi ser.

Clidice ha dit...

ah! sense mòbil?? així no em fas cap llàstima apa :P

Minnie ha dit...

Potser haurem d'agafar el mòbil i no deixar les coses tant en mans de la sort?

De totes maneres me n'alegro que no t'hagis "fotut" una super patacada!

petons

Boni ha dit...

Ho reconec,no portava al mòbil però com diu la Clidice tinc sort i aquí de moment això no és cap problema.

Ah!!! anònim és veritat les càmeras que monto són ultra-light (50 gr) i avui he sortit amb dues...psicòsi potser?

Salut valents/es!!!