diumenge, 26 de juny del 2011

TEMPS DE COMBINAR














Practico ciclisme desde l'any 1991 però vaig començar a nedar fa 29 anys,quant en tenia dotze,amb la diferència que en bici hi vaig tot l'any i a la piscina només els estius.
En vaig aprendre de ben petit amb el meu pare i vaig anar millorant l'estil (si és que se'n pot dir així) de forma totalment autodidacta.Encara recordo la primera vegada que vaig fer 100 llargs,tenia 14 anys i pensava que havia fet una gran proesa!
Mai he practicat la natació amb un objectiu concret,simplement el d'ajustar el meu cos i sobretot la meva esquena.A mi em funciona i és que ja se sap,amb la bici tant sols treballes el tren inferior.
A més poder refrescar-te tot relaxant la musculatura ingràvid dins l'aigua és tot un luxe,com per exemple avui,que després d'una volteta matinal amb la bona companyia de l'Oriol,he acabat inaugurant la temporada d'aigua.
··· ··· ···
Al final 80 km de bici i 500m de natació per anar agafant ritme "Bonibike aquàtic"

6 comentaris:

Clidice ha dit...

Al final, amb tant de "gasto" et quedaràs sense ... tu :)

P.S.: m'he promés a mi mateixa aprendre a nedar quan sigui una velleta jubilada :P

Boni ha dit...

"L'ahorro" energètic no és lo meu CLIDICE!!

No em diguis que no saps nedar?...vaja,et perds una de les sensacions més estranyes que pots experimentar i al mateix temps de les més plaents.No esperis pas a la jubilació!...aprofita ara,pensa que estàs en un bon moment i feina feta no fa estorb.

salut

oriol ha dit...

Espero que durant les vacances a Castell pugui relaxar-me a la piscina. Per cert encara estic tocat de la "pajara" d'ahir. Feia temps que no em fonia d'aquesta manera. De totes maneres fou una bella experiencia. Gracies per la teva pacienca!!

Boni ha dit...

Tranqui ORIOL,això va ser degut a aquesta calor tant forta que ha arribat de cop,segur.
I no em donis les gràcies per res,només faltaria! Cuida't i descansa.

salut

Xavi Fustis ha dit...

Boni triatleta!!

Finalment vaig dormir la setmana passada a Castell, a casa del meu amic que obre el "bar"!!

Es el que te una Estelada al balcó!! jajajaja!

Boni ha dit...

Hola Xavi! de triatleta res,que jo sóc ciclista,fidel a aquest esport...jejeje...que tal per Niça?
Nanoel proper dia que pugis per la city fes el favor de trucar.

salut company