diumenge, 24 de juliol del 2011

EL TOUR DEL CANGUR

Evans dirigint-se al control de firmes de Sta Coloma de Farners.





















Amb aquesta foto que vaig fer en la darrera edició de la Volta a Catalunya voldria fer un humil homenatge a l'aussie Cadel Evans,un ciclista que sense fer soroll ni grans exhibicions ha conquerit el més desitjat per a qualsevol ciclista,guanyar el Tour.A més,en companyia dels seus rivals,ha retornat l'il·lusió a alguns afeccionats que seguíem el ciclisme professional a certa distància.
Benvinguts al ciclisme real!!!
··· ··· ···
Al final 2h21' per a 70km a ritme Bonibike amb el meu company Amancio,en una atípica volta dels dilluns...i és que estem a diumenge!!!!

3 comentaris:

Amancio Cordero Masdéu ha dit...

boni!!!! jo aquest ritme no puc!!! és massa per a mi:):)....
ara que veig la foto del cadel em fa pensar amb una persona coneguda i molt propera a mi....salut crack

Anònim ha dit...

Un ex biker com tu!!!jaja
Quim

Boni ha dit...

Ei!!! AMANCIO company,no m'ho faràs pas creure,si fins i tot vaig veure que et venia una soneta que gairebé et poses a fer una becaina.

Ja ho pots ben dir ja QUIM,som uns bikers renegats!!!!...però fixa't com li va a en Cadel!

Salut!